miercuri, 7 decembrie 2011

Roadele din gradina 1!

Gradina a dat roade extraordinare,
am primit si in dar,
asa ca a trebuit sa fac ceva cu ele ,
rezultand o multime de bunatati pentru camara.
Am facut un recesamant a tot ce am borcanit din iunie si pana in noiembrie 2011.
Incep cu dulcegariile,am facut tot felul de experimente ,
una mai grozava ca alta,
unele deja le-am papat ,a fost grozav.
Am inceput cu:
-dulceata de nuci verzi 10 borcane x315gr

 -compot de caise si corcoduse rosii 14 bor.x 800gr
-gem de caise 50 bor.x 315 gr ,6 bor.x 800gr
 
-nectar caise 8 bor.x 370gr

-dulceata din coji de pepene rosu 10 bor.x340 gr

-dulceata din coji de pepene si gogonele 5 bor.x340gr

-dulceata din coji de pepene cu miez ,ghimbir si menta 9 borc.x 370gr

-gem de gogonele cu ghimbir 18 borc.x370gr

-gem de gogonele si ardei iute 10 borc.x340gr

-dulceata struguri fara samburi,mere,ghimbir si menta 4 borc.x340gr

-gem de corcoduse rosii 15 borc.x340 gr

-dulceata aronia 21 borc.x340gr

-dulceata aronia,zmeura 40 borc.x340gr
-dulceata zmeura 3 borc.x340gr

-gem smochine 5 borc.x370gr

-gem piersici 19 borc.x370gr

-gem piersici in vin rosu 9 borc.x370gr

-gem gutui 33 borc.x370gr
-sirop de menta 4 st.x500ml

Am mai avut pe lista cateva, dar cam obosisem asa ca le-am lasat pentru la anu.

Incepe chiar de astazi sa faci mici schimbari in stilul de viata!

Mihaela

2 comentarii:

  1. Mihaela, m-ai impresionat. Nu stiu pe nimeni care sa faca conserve atat de variate si in cantitati atat de mari. Felicitari! Daca vreau vreodata o reteta acum stiu la cine sa apelez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,pentru aprecieri!
      Avand materie prima gratis trebuia sa fac ceva ,asa ca m-am inspirat de pe net si am incropit variantele mele.Eu le fac ochiometric,dupa gust,nu cantitati fixe.
      Mai in detaliu le vezi in album foto :
      http://rami86.sunphoto.ro/Diverse_borcaneli
      Oricand vrei iti spun cum este o reteta.
      Numai bine!

      Ștergere

Multumesc de vizita,impresiile sunt binevenite!