duminică, 11 noiembrie 2012

Flori sanitar din gradina de legume

Am vazut gradini combinatie legume / flori ,mi-au placut tare.
Citind una ,alta despre gradinarit ,vad ca multe flori sunt sanitar in gradina cu legume,
asa ca acum am gradina 2/1.
Momentan le prezint in general,urmand sa scriu despre fiecare pe larg,caci merita.
Galbenelele (Calendula officinalis) (denumite popular si filimica)
Carciumareasa (Zinnia elegans)

Craite (Tagetes patula) soiul meu
 
Lavanda ( Lavandula augustifolia )
Tufanele si crizanteme
Petunii 
Regina noptii ( Nicotiana )
Verbena
Gazania
Balsamine
 
Aster (Ochiul boului pitic)
Condurasi
Isop
Flori de paie ( Imortele )
 Cam astea au fost florile anul asta,acum la anul voi vedea ce va mai fi.

Voi in gradina ce flori aveti sau va-ti dorii?

Incepe chiar de astazi sa faci mici schimbari in stilul de viata!

9 comentarii:

  1. Craite, galbenele, levantica,petunii, cipru de gradina, tufanici, nemtisor, regina noptii,stir ornamental, condurasi,aster, deci cam aceleasi ca si tine :))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper la anul sa am si eu cipru de gradina si stir ornamental,plus altele,cred ca pana la urma nu o sa mai fie gradina de legume cu flori ci gradina de flori cu legume.
      Tu ai noroc ca ai o gradina de flori separata,dar eu ...
      Sa auzim numai de bine!

      Ștergere
    2. Nuu, petuniile le am in ghivece, restul printre legume, ca asa imi place, iar in fata casei am iarba, pomi si trandafiri...depinde de an.
      Pup!

      Ștergere
  2. cam aceleasi. si mi-am propus ca-n primavara care vine sa pun mai multe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca te-ai inmultit la blanosi,normal este sa inmultesti florile ,trebuie sa fie mai multe de mirosit,nu?
      Sa auzim numai de bine!

      Ștergere
  3. Super. As vrea si eu niste flori de paie...
    tare frumoase si verbinele...
    Toate sunt frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florile de paie le-am semanat prin iunie,le-am gasit intamplator.Anul asta am pus doar cateva rasaduri din cate au iesit,dar la anul am sa pun prin toata gradina.
      Verbinele au fost un mix de culori,dar au iesit doar trei,oricum sunt tare dragalase si infloresc pana tarziu in toamna,aata imi place la ele.
      Sa auzim numai de bine!

      Ștergere
  4. Imi lipsesc galbenele si asterul, iar isopul s-a uscat, in rest le am si eu, doar ca la mine-s mai mult flori decit legume :) Numai bine, Mihaela !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am devenit fan galbenele,sunt printre primele care apar si o tin asa pana sub zapada.Ma uit la ele ,in recolta a doua parca sunt si mai frumoase,ca si craitele.
      Cred ca de aceea au si asa multe proprietati galbenelele,din rezistenta lor in fata naturii.
      Sa auzim numai de bine!

      Ștergere

Multumesc de vizita,impresiile sunt binevenite!